سوال های متداول

شرایط تعمیر

در صورتیکه کالایی بعداز خرید دچار اشکال شود تابع ضوابط خدمات پس از فروش تامین کننده می باشد و مشتری می بایست با واحد خدمات براساس برند کالا طی مراحل تعمیر تماس حاصل فرماید

اگر قیمت کالایی در فاکتور بیشتر یا کمتر از قیمت های نمایش داده شده در سایت فروشگاه باشد چه باید کرد؟

چنانچه قیمت آیتمی درفاکتور خرید بیشتر یا کمتر از قیمت های نمایش داده شده در سایت فروشگاه باشد مشتریان گرامی می تواند حداکثر تا 2هفته به دهمراه فاکتور خرید خود به امورمشتریان مراجعه و موضوع را مطرح نمایند.

آیا امکان خرید اینترنتی یا تلفنی وجود دارد؟

بلی. درتمامی روز های کاری و ایام هفته امکان خرید اینترنتی ار طریق وب سایت وجود دارد.

در چه بخشهایی ازسایت می توان محصولاتی که درفروشهای ویژه هستند یافت؟

صفحه اصلی سایت در قسمت جشنواره شگفت انگیز.

آیا فروشهای ویژه تاریخ مشخص دارد؟

بلی .مشتریان گرامی باهربار مراجعه به سایت می توانند محصولات مشخص شده را در فروش ویژه خریداری نمایند.

آیا می توان تلفنی درباره ی اجناس داخل فروشگاه اطلاعات کسب کرد؟

بلی.کارشناسان فروش تمام تلاش خود را می کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید را به مشتری ارائه دهند.

آیا فروشگاه جمعه ها و روزهای تعطیل باز است؟

خیر.در تمام ایام سال به جزء روزهای تعطیل و جمعه ها فروشگاه باز می باشد.

آیا می توانیم برای پرداخت سفارش خود چک بدهیم؟

خیر.برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فلورد از پذیرش هرگونه چک بانکی معذور است

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت فلورد امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت فلورد وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه وب سایت آن بانک وجه خود را پرداخت می نمایید.لازم به توضیح است که درگاههای بانکی نیز به آنکه از پروتکل امن HTTPS استفاده می کنند جایی برای نگرانی ندارند،درضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

مذاکره برای ارسال رایگان به چه صورت می باشد؟

مذاکره برای ارسال رایگان برای مواردی است که به صورت اولیه امکان ارسال رایگان وجود ندارد اما به درخواست مشتری مجدد یک بررسی روی هزینه ارسالی انجام می گیرد پاسخ بررسی ممکن است موافقت با ارسال رایگان،تخفیف در هزینه اولیه اولیه ارسال یا عدم موافقت با ارسال رایگان باشد.

چگونه می توانیم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟

مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداختن هرگونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط باهرکدام از آنها را مشاهده نمایند.این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس انتخابی،حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش می گردند.

آیا قیمت های سایت به روز است؟

بله ماهمواره تمام سعی خود را انجام میدهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.

از کجا بفهمم کالایی در فلورد موجود است؟

به طور معمول تمام کالاهایی که در وب سایت فلورد وضعیت آنها موجود است در انبار فروشگاه موجود می باشند اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت امکان به روزرسانی وجود ندارد.

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بلی.باهماهنگی قبلی با کارشناسان فلورد امکان مراجعه و خرید حضوری امکان پذیرمی باشد

آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

بلی.ضمن کامل بودن کلیه اطلاعات محصولات داخل وب سایت آن دسته از مشتریان که قصد رویت کالا قبل از ارسال را دارند میتوانندبا هماهنگی قبلی محصول را مشاهده و انتخاب نمایند.

آیا می توانیم کالارا درب شرکت تحویل بگیریم؟

بلی امکان تحویل کالا درب انبار شرکت وجود دارد.

آیا می توانیم کالای خود را در هنگام تحویل باز و رویت کنیم؟

بلی.غیراز موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا قید می گردد مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند.

شروط استفاده از تضمین قیمتی

از شرایط اصلی استفاده از تضمین قیمتی این است که کالا از نظره مدل،رنگ،سایز،گارانتی،کشورسازنده وسایر مشخصات فنی دقیقا مشابه کالای خریداری شده از سایت فلورد باشد.
-از دیگر شرایط لازم برای استفاده ازاین تضمین موجود بودن کالا در سایت یافروشگاه مورد نظر و ارائه پیش فاکتور به تاریخ روز می باشد.
-باتوجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه ملاک تضمین قیمتی قیمت نهایی کالابا لحاظ هزینه هایی مانند هزینه حمل و نقل یا ارزش تفزوده خواهدبود. -عدم سوءاستفاده ازاین طرح به روشهای غیراخلاقی و غیرحرفه ای

آیا برای خرید از فلورد باید در سایت عضو باشم؟

بلی.دریافت کد کاربری و عضویت در فلورد بسیار آسلن بوده وکمتر از چند دقیقه میتوانید کد کاربری را دریافت نموده واز مزایای عضویت بهرمند شوید.

آیا می توانیم برای شخص دیگری از فلورد خرید کنیم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بلی.با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده شود، می توان کالا را به شخص مورد نظرشما تحویل داد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم؟

درصورتیکه عضوسایت هستید می توانید وارد کنترل پنل خودشده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری از وضعیت سفارش خودمطلع گردید.

می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

مشتریان محترم می توانند تلفنی تماس گرفته و کارشناسان فروش سفارش را ثبت نمایند.

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم،راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

کارشناسان فلورد تمام تلاش خود را می کنندتا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالادر سایت وجود داشته باشد با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

بلی.در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورت حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد در این موارد وجه معمولا بلا فاصله از طرف بانک بوده و هیچ ارتباطی به فلورد ندارد.

آیا می توانیم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

خیر.برای جلوگیری از بروز مشکلات امکان فروش به صورت اقساطی در سایت فلورد وجود ندارد.